Odjezd a první den na hradě

    1. Dostat se do Zmijozelu -  ✓

    Ráno jsem si v rychlosti zabalil kufr a poté se již vydal do Kotle, kde vládnul absolutní chaos. Spousta prváků pobíhalo po Kotli a snažilo se zjistit, kam vůbec mají odložit svoje zavazadla a jak se dopravit k vlaku, zatímco jiní studenti ještě v rychlosti zakupovali snídaně u Trewise. Já se téměř okamžitě vydal na vlak, abych si zabral co nejlepší flek.
    V kupé jsem seděl s Hugem a jeho partou, takže cesta rychle ubíhala ikdyž vlak měl nějaké potíže a odmítal jet rychle, takže jsme do Prasinek dorazili se zpožděním. Rychle jsem se přemístil na lodičky, kde ke mně ještě přistoupilo několik studentů a poté jsme se již odrazili od břehu a pluli směrem k hradu. Zatímco ostatní byli zaujatí jezerními lidmi a velkou olihní ve vodě, já sledoval obzor abych byl připravený na vystupování, až se budeme blížit ke hradu. Můj plán mi vyšel úplně dokonale a kráčel jsem do hradu jako první a tudíž jsem se prodral nejdříve i ke klobouku, předemnou vzali jen nějakého kluka, který skončil bůhví kde. Klobouk se s tím nijak nepáral a během pár sekund vyřknul kolej, kam jsem opravdu chtěl a kam patřím "Zmijozel!". Zbytek zařazování byl extrémně zdlouhavý, ale nakonec nás v koleji přibylo sedm. Po zařazování měl ředitel ještě nějaký proslov, který jsem však moc nevnímal až na to, že je na hradě nějaká nová společenská místnost pro všechny. Na koleji mi byl ještě přidělený pokoj, kam jsem absolutně nechtěl. Ta naše kolejní byla nějaká protivná a odmítala mě dát na pokoj s Ethanem a tak tu musím tvrdnout v kamrlíku s dalšíma dvouma prvákama, doufám, že se brzo ztratí...

    Ráno jsem si odchytil Lucase hned po snídani a podnikli jsme průzkum hradu, včetně Famfrpáliště, kam prý můžu kdykoliv zajít si zalétat a vypůjčit si školní koště, to určitě využiju! Také mi ukázal několik tajných chodeb, které se mi rozhodně budou hodit a v neposlední řadě jsme taky nakoukli do té nové místnosti. Musím uznat, že tohle se jim vážně moc nepovedlo. Skoro to tam působí, jakobych vlezl do Mrzimoru, všude zářivá žlutá barva, pár rozházených polštářů po zemi, vybílené knihovny a malé soubojové pódium. Soubojové pódium máme mnohem lepší na koleji, takže budu asi využívat to, ale jsem zvědavý jestli v té místnosti někdo bude vysedávat... asi se tam ještě někdy zajdu podívat, tedy až se zbavím strachu, že z těch zářivých barev oslepnu! K večeru ještě byla kolejní prohlídka hradu, shrnutí? Nesmí nám ukázat kuchyň, kde sídlí ostatní koleje ani tajné chodby, takže jsem mnohem raději, že mě prvně provedl Lucas, aspoň nebudu muset věčně běhat po schodech nahoru a dolů...

    Gianni

    2 komentáře:

    1. Jade Camilla Cornelle10. ledna 2018 v 17:22

      Fakt nás tam je jen 7?��

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Nu, pokud jsem dobře počítal, tak ano :D 4 holky a 3 kluci.

        Vymazat